Velkommen til min bokblogg

Heisann og velkommen skal du være til min blogg. Som bloggnavnet tilsier vil denne bloggen kun handle om bokrelaterte innlegg og ting knyttet til bøker. Jeg har min hverdags blogg her som jeg vil være mest på,men denne bloggen vil jeg publisere bokomtaler/anmeldelser,boktips,bokønsker,bokblogger anbefalinger og mye annet fint som kan krype å gå i bokverden.

Denne bloggen er ganske ny og jeg vil fikse litt på den før jeg kommer fullt i gang med den. Har planer om å få over litt gamle bokrelaterte innlegg fra min hverdagsblogg for å få litt innhold. Men dere kan gjerne besøke min litteratur kategori for å sjekke gamle innlegg!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

4 thoughts on “Velkommen til min bokblogg”

Legg igjen et svar rett under:

