Tilbake

Da er jeg endelig tilbake i bloggosfæren. Dere som følger bloggen her har kanskje ikke merket fraværet ettersom jeg poster ikke så ofte ,men på hverdagsbloggen har jeg hatt en bitte liten pause.

I den pausen har fått lest litt. Fått litt flere bøker (leseeksemplarer), funnet ut at jeg har for liten bokhylle samt gjort mye mer iløpet av pausen.

Akkurat nå prøver jeg å holde fokus på tre bøker,men det er ikke like lett noen ganger
Er så mange flotte bøker jeg vil sluke,men det er ikke alltid jeg finner tid til å sitte lese og når jeg først gjør det blir jeg ofte litt rastløs til tider.hehe.Men har kommet godt i gang med «Hånden som først holdt min» av Maggie O’Farrell samt begynt på «Giftige Hjerter» av S.B Hayes.

Men jeg håper alle får en fin uke ! Nå skinner sola ute og snøen begynner endelig å smelte. De første løvetannene er også poppet opp uten for der jeg bor!

Flere som (sliter) med overfylte bokhyller?  Noen boktips å komme med?

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

8 thoughts on “Tilbake”

  1. Det er dessverre slik at det ikke er alltid like god anledning til å lese så mye som en kunne ønske. Har også liggende «Hånden som først holdt min» gleder meg til å starte på den og selvfølgelig høre hva du syntes om den. Han en fin ettermiddag:-)))

  2. Jeg sliter veldig med overfylte bokhyller. 😛 Det er mange bøker jeg gjerne vil lese akkurat nå, men har ikke tid. Oppgaveskriving, leting etter stoff i arkiver og en masse pensum er vesentlige tidstyver akkurat nå. Ligger noen lese-eksemplarer og venter på meg, også. «Min tid kommer» av Nina Vogt-Østli, «Ville hester» av Jeannette Wills og «The case of the missing servant» av Targuin Hall (pluss «Skjebnesøstrene» av Eleanor Brown, som jeg ikke nødvendigvis kommer til å lese) er de jeg kommer på nå. Sukk. Man skulle hatt mer tid.

  3. Jeg har også overfylte bokhyller problem 🙂 Mannen min ønsker egentlig at jeg skal ha bøkene på kontoret/biblioteket, men der er de 5 hyllene stappfulle slik at jeg også har fylt en hylle i stua. Til min store forundring målte mannen min den ene veggen i stua for å se om det kunne være plass til en bokhylle til! Kanskje det har gått opp for han hvem han er gift med? 😀

    For ikke så lenge siden ga jeg 5 ekser med bøker til gjenbruken. Jeg fant ut at jeg hadde en del bøker jeg aldri kom til å lese en gang til og ga dem derfor bort. Jeg tror nok at slike ryddeaksjoner er nødvendige av og til.

  4. Bra at det ikke er bare meg som sliter:) hehe. Når man er student er det ikke alltid lesing av «vanlige» bøker som får mye tid. Kan kjenne meg igjen der:)
    Stemmer for at døgnet skulle ha mer en 24 timer i døgnet:)

Legg igjen et svar rett under:

