Sommermodus

Ville bare si fra at bokbloggen går inn i litt sommermodus. Lesingen av bøker går så som så,og jeg skal prøve å få skrevet bokomtaler fortløpende. Men det hender pcen blir bare slått av og jeg blir slukt inn i bøkenes verden. Selvom sommerværet er fraværende så er det greit med litt pcfri også!

Håper alle har hatt en fin (lese)sommer hittil!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

4 thoughts on “Sommermodus”

Legg igjen et svar rett under:

