Velkommen til bokbloggen

Da har jeg somsagt fått (nesten) alt i orden med bloggen. Fikk mail fra en som hadde problemer med å legge igjen en kommentar her og jeg fikk problemer selv når jeg skulle teste. Vet ikke helt hva som forårsaker dette,men send meg gjerne mail hvis det er flere som har problem så får jeg sende mail igjen til wordpress.

Du kan melde deg på bloggens «Nyhetsbrev» ved å legge igjen mailen i sidemenyen under rubrikken «Følg Blogg via Epost». Du trenger kun å skrive inn mail adresse og ikke noe annet.
Håper småproblemene med kommentar ordner seg. Hvis ikke send meg gjerne en mail.Flere som har problemer med det samme?

Ønsker alle en fin onsdag videre! PS: Imorgen kommer min omtale om «Stjålet» av Lucy Christopher i forbindelse med bokblogger turnéen. Så følg med!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

2 thoughts on “Velkommen til bokbloggen”

Legg igjen et svar rett under:

