Bokryggpoesi #1

Endelig slo kreativiteten inn og mitt første bokryggpoesi innlegg er herved servert.

Det som jeg har mikset sammen er dette:

«Det som ventet meg ,
hver dag,
Før jeg sovner,
Din godhet»

Vet ikke om det er noen jeg må linke til ifht hvem som har startet med dette . Bare rop ut hvis det er noen som må krediteres for spalten «bokryggpoesi».

Da tar jeg kvelden straks ettersom i morgen er det jobben på biblioteket som venter. Jeg gleder meg til å få mer erfaring og kunnskap nå som jeg jobber deltid på biblioteket der jeg bor.

Ønsker alle en riktig god helg!

Forfatter: Nina C.

Jeg er en 27 gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 7 år. Ble ferdig med bibliotekarstudiene våren 2015. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> https://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker. Instagram: @ninacg89/@ininasbokverden

8 thoughts on “Bokryggpoesi #1”

  1. Kjempebra, Nina! 🙂 Legg det også gjerne på bokryggpoesi-siden vår på Facebook, bare søk på ‘bokryggpoesi’, så kommer gruppa opp:) Forresten var det Metaingrid fra Leselyst (http://metaingrid.blogspot.no/) som innførte bokryggpoesien først her i bokbloggverdenen, så det er henne du kan kreditere for ideen. Håper du fortsetter!

Legg igjen et svar rett under:

