Boken på vent #3

Det er evigheter siden sist jeg slang meg på Beathes faste spalte hver tirsdag som kalles «Boken på vent«

OM BOKEN:

I en bygård på Grünerløkka sitter Sonja og venter på søsteren Ilse. Hun skulle ha vært hjemme for lenge siden. Ute faller årets første snø. Plutselig banker det på døren. Utenfor står tre politimenn. Året er 1942.
«Nærmere høst» er en roman om å håpe og om å miste – om små tilfeldigheter og store drømmer.

Kanskje en passende bok med tanke på at høsten mer eller mindre er her. Jeg synes forsiden på denne boka er kjempe fin og ser frem til å lese boka!  Har maaaaange bøker jeg skulle likt å sette meg ned for å lese,men ettersom skolen er på full gang så blir det ikke så mye tid til bøker som jeg vil. Men jeg prøver å få skviset inn litt lese tid før jeg legger meg om kvelden  og til/fra skolen når jeg sitter på buss/trikk.

Skriv gjerne et innlegg med hvilken bok du gleder deg til å plukke opp og legg det igjen hos Beathes Bokhylle her!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

12 thoughts on “Boken på vent #3”

  1. Dette høres ut som en bok jeg kunne likt å lese, ser veldig frem til din omtale av denne og boken er selvfølgelig notert ned. Forstår godt at man ikke får lest så mye som en skulle ønsker når en går på skole. Ha en fin kveld,Nina:-)

  2. Så flott omslag, helt enig der!:) Gleder meg til å høre mer om denne:) Lenge siden jeg har vært innom deg, skjønner du også har det travelt:) Har det selv også, forståelse for det. Antall leste bøer synker med hvor mye annet man må styre med:) Kos deg med skolen og ha en fin kveld:)

  3. Ja, denne høres ut som passende høstlesing!
    Godt du får skviset inn litt lesing innimellom skolearbeidet, det blir til at fokuset er andre steder enn i romanene 🙂

      1. Hehe, jeg vingler også ganske ofte mellom bøker. Har et lite lager med uleste i bokhyllen, men ender ofte med å kjøpe nye eller låne på biblioteket!

Legg igjen et svar rett under:

