Boken på vent #4

Det hos Beathe sin bokblogg hver tirsdag det er en fast spalte som heter «Boken på vent» hvor du skal vie et innlegg til boken du ser frem til å lese og så legge igjen link hos henne HER!

Som vanlig er det mange bøker jeg gleder meg til å ta fatt på,men det er to bøker jeg er ekstra spent på.

Følte det var naturlig for en Harry Potter elsker som meg at jeg skulle lese den nyeste boken til J.K Rowling. Som også er hennes første «voksen»bok . Jeg har hørt den har fått varierende kritikk i bokverden,men jeg har styrt litt unna pga jeg vil gjerne gjøre opp egen mening om boken. Denne boken vant jeg hos Julies Bokbabbel i forrige uke.

Les hva boken  handler om her!Denne boken bestilte jeg etter å lest en omtale om den hos Flukten Fra Virkeligheten. Hadde lenge tenkt å bestille den,men ettersom pengeboka var liten da jeg leste omtalen fikk jeg ikke bestilt den før nå.  Jeg liker godt Zombier (kanskje ikke hvis de var virkelig endog,men i litteratur og film). Dere kan lese hva boken handler om her!

Har du noen bøker du ser frem til å lese?

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

8 thoughts on “Boken på vent #4”

  1. J.K Rowlings bok for voksne kan jeg godt tenke meg å lese, selv om den har fått variert mottakelse. Warm Bodies høres også ut som en bra bok, den ligger på leselisten og kommer nok til å ligger der en stund før jeg får summet meg til å lese den 🙂

  2. J.K Rowling har jeg også lyst å få lest, gleder meg! Ble veldig nysgjerrig på den andre boken, så her måtte det noteres:) Takk for tips! Kos deg med hektiske skoleting!:) Klæm!

Legg igjen et svar rett under:

