En bokelskers hjerte brister når..

Tiden ikke helt strekker til at bøker blir lest eller rettere sagt fullt «nytet». Tiden fremover blir en litt hektisk tid på skolefronten med oppgaveinnleveringer, prosjektarbeid,fremføringer og forberedelser til eksamen.Så jeg ville bare stikke hodet innom bloggen å si at bokomtalene kommer ikke på løpende bånd(ikke at det har gjort det i det siste uansett), men etterhvert som jeg får tid. Samme gjelder med besøk hos bloggene deres. Titter innom selvsagt,men kan hende jeg ikke slenger inn en kommentar alltiid.

Skolen kommer jo først,men følte dere som titter innom bokbloggen fortjente en liten headsup tilfelle det ble nokså stille her inne. I mens kan jo folk følge meg via Bokelskere,Good Reads, Twitter eller på Facebook siden min.

Håper alle får en fin uke videre!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

2 thoughts on “En bokelskers hjerte brister når..”

  1. Jeg kjenner meg igjen, det blir lite lesing av bøker av lyst og de jeg leser er stort sett pensum. Interessant nok, men leselisten blir lenger og lenger…

Legg igjen et svar rett under:

