En liten bokpause

Jeg har vel kanskje sagt det er par gang her på bloggen at det nærmer seg eksamens tider og pugging til eksamen .I den anledningen tror jeg det er lurt å ta en liten bokblogg pause inntil eksamene er over. I neste uke kommer selvsagt min omtale om «Variantene» i forbindelse med bokbloggerturnéen(kjekt med forhåndlagret innlegg).

Ønsker alle en fin uke videre!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

2 thoughts on “En liten bokpause”

Legg igjen et svar rett under:

