BOOK CHICK CITY’S Zombie Reading Challenge 2013!

zombiechallenge

Som den «Zombie-elskeren» jeg er tenkte jeg å slenge meg på «Book Chick City» sin Zombie utfordring 2013. Under kommer det et par regler for å kunne være mer. For å lese mer nøye om utfordringen sjekk ut her!

  • Du må lage en bloggpost hvor du lenker til utfordringen. Du må gjerne bruke logoen ovenfor og lenke til utfordringen så andre kan finne frem til den!
  • Periode: 1.jan 2013- 31.des 2013(du kan når som helst hoppe på konkurransen og bli med).
  • Regler: Det er fire nivåer(levels):
    1. One Chomp: Read 6 Zombie books in 2013 X
    2. Two Chomps: Read 12 Zombie books in 2013
    3. Three Chomps: Read 18 Zombie books in 2013
    4.  Four Chomps: Read 24 Zombie books in 2013

     

  • Det er ikke nødvendig å velge ut bøkene på forhånd og denne utfordringen kan du kombinere med andre «utfordringer» du har på gang.
  • Lydbøker er tillatt
  • Du trenger ikke å ha blogg for å være med. Du kan delta via Goodreads, Amazon, LibraryThing etc,
  • Du må legge igjen URL adressen til ditt innlegg HER!

Som nevnt innledningsvis kan dere lese mer her!(Merk siden er på engelsk)

Jeg kommer til å prøve meg på 6 zombiebøker i år og har allerede 1 bok (Warm Bodies) som ligger å venter på å bli plukket opp igjen. Dere må gjerne tipse meg om flere bøker ettersom jeg står litt blankt hva ellers jeg skal lese. Leser både på norsk og engelsk!

Skal du delta på noen utfordringer?Isåfall hvilke?

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

14 thoughts on “BOOK CHICK CITY’S Zombie Reading Challenge 2013!”

  1. Har noen tips: The First Days av Rhiannon Frater (første i en trilogi), Zombies: A Record of the Year of Infection av Don Roff… hmm.. Lest noe av Ajvide Lindqvist før? Anbefaler i alle fall Håndtering av udøde av ham.

    Lykke til med lesemålet! 🙂

  2. Zombie utfordring, høres spennende ut! Lykke til med lesingen, selv har jeg altfor mange bøker på leselisten til å være med på en slik utfordring.

    Ang. prosjektet ditt: Om du finner noe hos meg som du kan bruke til prosjektet kan du gjerne gjøre det, bare hyggelig det – men nå har jeg bare skrevet om en barnebok og en ungdomsbok 🙂

    1. Tusen takk:) Håper jeg får gjennomført den:) Har 1 zombie bok 🙂

      //Aha, skal si fra hvis jeg bruker noe fra omtaler som du har skrevet:) Tenkte det var greit med litt forskjellige meninger:)

      1. Du klarer nok den utfordringen, og å ha med flere meninger er bare positivt!

        The Girl on the Fridge er jo litt spesiell, men det er bra innimellom synes jeg 🙂

  3. Grøss 🙂 Jeg får det ikke til med zombier. Ikke varulver og vampyrer heller. Det er så rart siden jeg ELSKER fantasy. Drager, dverger, alver, trollmenn og magi er mer meg 🙂 Men så elsker jeg thrillere og grøssere og. Helst med menn med mørke tanker og demoner og slikt 🙂 Og altså ikke zombier. Men det kan jo være jeg forandrer mening hvis jeg finner den rette zombie boken 🙂
    Ønsker deg en fin helg!

    1. hehe,synd at du ikke takler zombier:) de er jo kule:P hehe. Neida, er ikke alt som kan falle i smak hos alle! Hørt mye bra om «Warm bodies» av isaac marion. har ikke fått begynt på den helt ennå,men den er på leselisten:D Du får ha en god helg!

Legg igjen et svar rett under:

