Instagram og andre fine ting

Da har jeg kommet meg til instagram verden og der kan du følge med å enten søke på @ninacg89 eller trykke her! Noen andre som er på instagram?

Så over til noe annet fint og bra! Gjerdrum Bibliotek er en av mange biblioteker som setter i gang en lesekampanje for ungdom mellom 13-16år. Eneste man trenger å gjøre for å vinne en Ipad 2 og mange flotte bokpremier er å skrive en liten bokomtale(min.230 ord) om en bok man gjerne vil anbefale!

viewer

Det blir spennende å se hvor mange som deltar. Det er alltid fint med kampanjer om fremmer leselyst og fra før av har det vært Sommerles Kampanjen som har fått stor oppslutning på biblioteket i Gjerdrum.

Håper alle sammen får en flott uke videre!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

2 thoughts on “Instagram og andre fine ting”

  1. Ooh, kanskje jeg skulle gjort dette, hadde ikke hatt noe i mot å vinne en iPad. Kunne jo bare frisket opp en av innleggene jeg har lagt ut på bloggen? Eller tror du ikke det er lov :p

Legg igjen et svar rett under:

