God påske!

image2

Nå har påskeferien offisielt startet for min del og jeg har 1 uke uten undervisning på Høgskolen.Selvom det er fri er det jo alltids noe å gjøre,men denne påskefeien skal jeg senke skuldrene mine litt og lese litt annet litteratur enn pensum. Jeg må også beklage for lite blogging og bokomtaler.

De siste ukene på skolen har vært fylt med mye å gjøre og etter endt skole dag har pcen nesten ikke vært på. Jeg har heller ikke fått lest så mye annet en pensum,men noe har skviset seg innemellom.

image

Jeg har også brytet mitt eget løfte om å ikke kjøpe noe nye bøker i år (les: årets mammutkjøp). Første gang skjedde under Københavnturen jeg hadde denne uken,  og idag så jeg på Coop Mega  at de hadde sånn medlemskupp på årets påskekrim fra Cappelen Damm. Så den kjøpte jeg også. hehe Nå er påsken min værtfall sikret!!

2013-03-21 15.22.04

Hva slags påskelektyre har dere?

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

8 thoughts on “God påske!”

  1. God påske til deg også! Håper pensumbøkene glimrer med sitt fravær (selv om man «alltid» har noe man må lese litt ekstra på likevel…). Dette er den første påsken min uten noe som helst pensumlesing på mange år, og det er veldig rart egentlig…
    Her blir det forskjellige krimbøker, bl.a. Jørgen Brekkes Drømmeløs og den nyeste til operasangeren Øystein Wiik – og kanskje et par av Harlan Coben om jeg rekker over det. Og Kate Mortons nyeste mursteinbok Hemmeligheter, den gleder jeg meg til! Og så har jeg et par seriebøker på lur, som litt lettere avbrekk innimellom. 🙂

    1. Takk Tone:) Det er deilig å ha en pensumfri påske! Hadde det i fjor ettersom jeg ikke begynte på HIOA før på høsten og jeg kan huske at det var litt merkelig:)

      Høres ut som du få mye fint å lese på iløpet av påsken:) selv vingler jeg mellom et par bøker,men nesa er mest nedi «kvinnen i buret» av jussi adler-olsen:)

  2. Jeg kjenner igjen følelsen av aldri å få lest den en selv skulle ønske, men bare måtte lese pensum. Jeg håper du får en fin uke med gode bøker denne påsken! Jeg leser The zombie survival guide akkurat nå 🙂 Det lignet litt på din bok! Årets Påskekrim liker jeg å få med meg. Vi tilbringer påsken hos mine svigerforeldre (drar i morgen) og svigermor bruker å kjøpe påskekrimbøkene, så jeg håper hun gjør det dette året og. Ellers tar jeg sikkert med meg mye fler bøken enn jeg klarer å lese!
    Ønsker deg en riktig fin påske, Nina! Klem!

    1. Takk Astrid:) Har fått lest en del utenom pensum,selvom jeg har planer å få gjort noe:) Har lest the xombie survival guide selv og den er i bokhylla mi klar til bruk:P hehe. Akkurat nå har «Kvinnen i buret » av Jussi Adler-Olsen fanget meg og holder på å lese den nå:) du får ha en super påskefeie med din familie!:)

  3. Herlig med en ukes ferie, selv om det strengt tatt ikke betyr ferie fra pensum. Jeg har en del å lese til neste tirsdag når skolen begynner igjen, men har prioritert thrilleren jeg startet på. God påske, Nina 🙂

Legg igjen et svar rett under:

