I’m Back

2013-06-05 13.55.44Da er herved siste eksamen levert inn og jeg kan ta en velfortjent sommerferie. Jeg har vært fraværende på begge bloggene mine den siste tiden,men det var grunnet den berømte «eksamensbobla». Nå ser jeg frem mot dager fylt med bra bøker, være med venner og familie. Slappe av rett og slett. Jeg har mange flotte bokanbefalinger å dele med dere,så jeg får ta en dag hvor jeg skriver ferdig omtaler så jeg kan poste de etterhvert.

935720_10151598337085638_2099117048_nNå som jeg først har ferie er leselisten min megalang og bokhylla mi fra Ikea begynner å fylles opp. Kjøpe stoppet mitt er allerede brutt med kjøp av et par bøker , så jeg kan heller prøve å begrense «bokshoppingen» min og heller prøve å få lånt mer bøker.  Det er en yrkesrisiko å jobbe på bibliotek ettersom jeg kommer over mange utrolig flotte bøker jeg vil ha og som oftest blir det med et par bøker med etter hver vakt til tider. Men jeg rekker ikke å lese alle sammen før de må leveres inn.. Men som jeg sier «de må få luftet seg litt».

2013-05-25 17.42.51

Jeg håper alle sammen har hatt det fint de siste månedene og at dere har fått lest mange flotte bøker. Jeg ser frem til å ta igjen det tapte med blogglesing og blogg besøk i tiden som kommer.

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

4 thoughts on “I’m Back”

  1. Gratulerer med vell overstått eksamensperiode! Ble selv ferdig i går, og det er så deilig og kunne kose seg med gode, selvvalgte bøker igjen – hadde det ikke bare vært for alt annet arbeid som har forfalt i mellomtiden 😛
    God sommer 🙂

    1. Takker:) Var deilig å få levert siste eksamen og kunne senke skuldrene litt. 🙂 Blir litt jobbvakter i sommer,men ellers så blir det å slappe av:) Håper du får en fin sommerferie!

Legg igjen et svar rett under:

