Smakebit å på en søndag(Furuset)

6473057481_ce462009e6_o

Det er søndagen her og som vanlig holder Mari fra bokbloggen “Flukten fra virkeligheten” spalten “Smakebit på en søndag“. Det hele går ut på at du som blogger skal plukke opp boken du leser for øyeblikket og deler en “smakebit” (dvs et par setninger/sitat) fra den. Deretter går du innom HER å legger igjen URL/LINK til innlegget så andre smakebit på en søndag deltagere kan titte innom.

8202335965

Feriemodusen har allerede satt igang nå som alle eksamene er over og jeg følte det var på tide å få vært med på «Smakebit på en søndag» spalten som jeg ikke har vært med på . Akkurat nå har jeg kommet frem til at jeg skal få lest «Furuset» av Linn Strømsborg og jeg har nettopp begynt å lese boken. Jeg fikk lyst å sjekke ut boken etter å lest en bra omtale om den hos Julies Bokbabbel.

Så over til smakebiten som er fra s. 10

«Fra en av vognene bak meg møter jeg blikket til en jeg ikke kjenner, han stryker forbi og forsvinner opp trappa. Jeg trekker den store kofferten etter meg i sølevannet ,som ble som et belegg langs gulvet inne på gulvet på stasjonen, det drypper og renner i små elver i trappa jeg må opp; kofferten rykker jeg med meg trinn for trinn i stedet for å bære den»

Stikk gjerne innom her for å lese andre smakebiter!!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

19 thoughts on “Smakebit å på en søndag(Furuset)”

  1. Bra smakebit! Lenge siden jeg har besøkt siden din nå:) Godt å høre eksamen er overstått, håper det gikk bra:)
    Ønsker deg en flott søndag og takk for smakebiten!:)

    1. Takk Isabella.=) Håper selv at eksamene mine gikk bra:) Lenge siden jeg har vært aktivit på bokbloggen også og det har heller ikke blitt så mye bokblogger lesing:) Men nå som ferien har begynt håper jeg å falle tilbake til det normale eller prøve:) hehe

  2. Denne har jeg lest om tidligere. Jeg så den stod i tralla for innkomne bøker da jeg var på biblioteket for en tid tilbake. Men da var det så mange andre jeg skulle låne at jeg ikke tok med meg denne. Takk for smakebiten og påminnelsen om boken.

  3. Ja, det er godt å være ferdig med eksamener ikke sant! Boken du leser har jeg ikke hørt om, takk for tips. Jeg skal sjekke ut omtalen hos Julie 🙂

Legg igjen et svar rett under:

