Big Books Tag


Foto: Beathesbokhylle

Fikk denne utfordringen av Isabella for et par uker siden og har ikke fått somlet meg til å få tatt denne utfordringen før nå. Reglene er :

  1. Finn de fem tykkeste bøkene i bokhyllen din som du har lest.
  2. Finn de to tykkeste bøkene i din TBR- Pile (= De bøkene du ikke har lest ennå).

    Deretter skal du utfordre 5 andre.

Jeg kan ikke skimte med at jeg har lest så mange tjukke bøker ,men har fått lest et par stykker og etter en liten tur innom bokhyllene mine fant jeg ut:

  1. Arven av Christopher Paolini
  2. Titanic av Jakob Lothe og Per Kristian Sebak
  3. Breaking Dawn av Stephanie Meyer
  4. The Lost Symbol av Dan Brown
  5. Harry Potter og Føniks orderen av J.K Rowling

Så over til de bøkene jeg ikke ennå har fått begynt på :

  1. Alkymistens bok av Adam Williams
  2. The Casual Vacancy av J.K Rowling
Fra Flickr
Hentet fra Flickr(Linket).

Ettersom jeg ikke har helt kontroll over hvem i bokbloggersfæren som har tatt denne utfordringen gir jeg den videre til dem som vil ta den. Ha en fin uke videre alle sammen!

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

4 thoughts on “Big Books Tag”

    1. Går som regel ikke etter de tykket bøkene selv. Men hvis det er en skikkelig bra omtalt bok så kan det hende jeg våger meg på den. Prøver å få lest boken «The Language of flowers» av Vanessa Diffenbaugh,men er blitt litt lesetrøtt og det går megatreigt. hehe:P

  1. Så morsomt du kastet deg med på utfordringen:) Breaking Dawn er jo en murstein, tenkte ikke over den selv:) Bra liste!:) The Casual Vacancy skal jeg også lese. Gleder meg å finne ut om den faller i smak. Har da ikke lest Harry Potter bøkene, mest fordi jeg er så lei hysteriet rundt. Men kommer kanskje å kaste meg over de en gang:) Likte forresten bilde….hehe det kaller jeg en ordentlig fylt bokhylle:)

Legg igjen et svar rett under:

