Sommermodus

2013-07-23 00.54.07

Må  bare beklage for lite liv her på bokbloggen min. Har kommet godt inn i sommerdvalen og har dessverre kommet inn i en periode hvor jeg blitt «lesetrøtt» hvis  jeg kan kalle det det. Vet ikke hvorfor det har skjedd med det kan gå dager mellom hver gang jeg plukker opp en bok og som den bokelskeren jeg er,er det ikke vanlig. Som jeg også skriver på hverdagsbloggen min har jeg blitt blogglei også. Forhåpentlig er dette noe som går over ettersom jeg vil gjerne lese mange flere bøker før et nytt semester på HIOA begynner. Etter å fått oversikt over pensumet for høsten blir det ikke så alt for mye tid til «vanlig» litteratur, selvom til min glede er litt «vanlig» bøker på pensum også (f.eks Barnepiken av Kathryn Stockett, Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsson og et par barnebøker).

2013-07-26 17.56.01-1

Så jeg ville bare stikke innom å ønske alle sammen en god sommer videre og så forhåpentligvis får jeg leseånden over meg igjen !

Hvordan har (lese-)sommerferien deres vært?

 

psst: Selvom jeg ikke er så ofte innom her på bloggen er jeg litt mer aktiv på Instagram (@ninacg89). Har noen lyst å spille litt Wordfeud er det bare å søke opp med samme «nick» som instagram.

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

2 thoughts on “Sommermodus”

  1. Det er klart det er vanskeligere å få lest når man må lese mye pensum. Du kan ta det igjen når du er ferdig med skolen 🙂 Jeg mangler også leselyst for tiden og tror det henger sammen med ny jobb, nye ansvarsområder og en generellt travlere hverdag. Man skal ha tid og ro også for å lese. Men jeg regner med at leselysten kommer tilbake når jeg bare kommer inn i rutinene 🙂

    1. Mhm,får se frem til ferier og sånt 🙂 Da får man litt bedre tid med lesing! Håepr leselysten din kommer tilbake! min er på vei opp nå,men ikke helt der som jeg var før sommerferien.

Legg igjen et svar rett under:

