Skolestart

DSCN0055Hei kjære bokbloggen og de som titter innom. Det har vært lenge siden jeg har skriblet ned noe bokrelatert her på bloggen de siste ukene og mye skyldes at jeg rett og slett hadde litt bloggtørke (for å si det på den måten) og leselysten var litt på bånn i sommerferien. Men den er heldigvis på vei opp igjen og samme er blogglysten .

Mandagen som kommer(19.august)  starter mitt andre år på studiet «Bibliotek og informasjonsvitenskap» (HIOA). Jeg er ganske spent på hva andre året byr på og ser av på pensumlisten at jeg kommer til å få nok å lese. Heldigvis starter emner som tar for seg å analysere og forstå bøker og tekster dette semesteret ,og jeg håper dette kommer til nytte etterhvert her på bokbloggen min.

DSCN0045

Nå  som et nytt semester starter vil jeg ikke kunne garantere at det kommer flere bokomtaler hver uke,men jeg skal forsøke å få skrevet et par iløpet av hver måned. Bokelsker hjertet mitt må ha litt «vanlig» litteratur innemellom pensum så det kommer nok ikke til bli helt stille fra meg dette semesteret her.

DSCN0063

Jeg håper alle sammen har hatt en super sommerferie og at dere har fått lest masse gode bøker. Dere får gjerne legge igjen boktips under i kommentarfeltet hvis dere har lest noen bøker som feide «hatten» av dere iløpet av sommerferien.

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

6 thoughts on “Skolestart”

  1. Noen ganger er det godt med litt pause 🙂
    Jeg starter også opp igjen på mandag, og da med en gedigen (synes jeg) forprøve hvis oppgave ble lagt ut hin dagen! Jaja, det er bare å hive seg på, men det spørs om det blir så mye blogging fra min kant og. Men som deg trenger jeg å lese annnet enn pensum. Lykke til med skolestarten 🙂

    1. Takk:) Håper din skolestart gikk bra og at prøven gikk bra:) Litt «vanlig» litteratur som jeg kaller det må skvises inn når man får muligheten til det. Jeg prøve å få lest før jeg legger meg og på bussen:)

      1. Skolestarten gikk fint, men jammen er det mye pensum! Og heldigvis er prøven en innlevering til starten av oktober, men litt skjønnlitteratur får jeg også skviset inn hist og her 🙂

  2. Lykke til med nytt studieår!:) Gleder meg også til å starte opp på nytt kurs:)
    Skal da følge med på hva som skjer på bloggen her når du har tiden å stikke innom. Har planer om ikke så lenge å begynne å lese til Zombie utfordringen om ikke så lenge:) Hvordan går det med din utfordring?

    Ha en herlig mandag og første skoledag!:)

    1. Takker Isabella:) Håper det gikk bra med nytt kurs:D Har dessverre ikke fått lest noe mer til zombie utfordringen,men skal se å få lest noe. Har jo «Warm Bodies» av Isaac Marion. Begynte å smålese den for et par mnd,men jeg har det med å hoppe litt frem og tilbake med bøker. 🙂 hehe

Legg igjen et svar rett under:

