Update

Nå har det vært en smule stille her på bokbloggen min og  det er mye av grunnen skyldes skole. Nå er det hjemme eksamen neste uke og uken derpå begynner  foreberedelsene til praksis perioden på 5 uker. Jeg er heldig å være på Gjerdrum Bibliotek igjen og skal iforbindelse med årets praksis skrive en mer omfattende praksisrapport en 1års praksis.

readingninacg

Så jeg ville bare innom for å si at bokomtalene må vente litt på seg og skolen må i føresetet.  Det er til tider jeg sitter å skriver en bokomtale hvor ordene ikke kommer til  og lar seg vente. Noen ganger må jeg la en bokomtale ligge som kladd før jeg får sette ord på det jeg har lest .

 

Siden sist har jeg slengt meg på «divergent» bølgen og blitt oppslukt av den verden. Nå leser jeg første boken på engelsk som ebok. Det er faktisk min første ebok ( jeg tror) jeg kommer til å fullføre. Jeg har ikke helt vært på ebok bølgen ,men den har saktig smyget seg inn i hverdagen min. Som fremtidig bibliotekar må jeg ta til meg dette og være med på utviklingen. Ebøker har jeg også valgt som valgfag siste året på «Bibliotek og informasjonsvitenskap» og det er noe jeg spent på.

leserebokdivergent
Knipset bilde mens jeg leser divergent på ipaden min.

 

Selvom jeg ikke blir å se så ofte så kan dere selvfølge følge med på hva jeg leser ved å ta en kikk i side menyen her på bloggen . Evt gå innom denne siden HER eller følg med via Goodreads(begynt å bruke den mer nå) og Bokelskere.  Jeg oppretter også en liten «siste bok lest» rute i sidemenyen så folk kan se hvike bøker som har blitt slukt innemellom pensum og eksamenslesingen.

Håper alle sammen har hatt en flott påskeferie og fått slukt den tradisjonelle påskekrimmen! Legg gjerne igjen en kommentar med tips til krimbøker som er verdt å sjekke ut.

 

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

Legg igjen et svar rett under:

