Skole høst 2014

Da er første uken på skolen over og jeg har herved startet på siste året på «Bibliotek-og Informasjonsvitenskap«. Det er litt små skummelt å tenke at tiden har flydd unna så fort,og at jeg om noen måneder er i gang med bacheloroppgaven min. Jeg er ennå litt i villrede på hva jeg skal skrive om,men har noen forslag flytende rundt oppi topplokket.  Det blir dessverre ikke så mye tid viet til bokbloggen i disse dagene ettersom tankene mine kretser rundt skole,forelesninger og pensum om hverandre.

Noen «vanlige» bøker har greid å skvise seg inn i hverdagen,og disse omtalene kommer etterhvert samt de andre jeg har ikke fått skrevet om ennå. Men sånn er det å være student, man har ikke tid til alt og noe må prioteres over annet. Frykt ikke, jeg skal prøve å stikke innom av og til  å få publisert noen omtaler,men jeg kan ikke garantere nå dette skjer! I mens ønsker jeg alle sammen flott (bok)høst! Legg gjerne igjen noen boktips under hvis du ønsker det! 🙂

Fra Flickr : Snugg LePup
Fra Flickr : Snugg LePup

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

4 thoughts on “Skole høst 2014”

  1. Jeg har sikkert nevnt før at jeg har tatt begynnelsen av Bibliotek og informasjonsfag, og jeg skal love deg det ikke ble mye lesing av romaner i den perioden. Spesielt når jeg holdt på med kat og klass og alltid fikk svarene tilbake med en mengde røde streker. Uansett hvor lenge jeg satt og prøvde å gjøre alt riktig 🙂 Gled deg til neste sommer. Da kan du lese alt du vil, og bare det du vil 🙂
    Lykke til med nytt studieår!

      1. Nei, det er ikke alltid like spennende å lese det som heter pensum 🙂 Håper noen av bøkene kan treffe deg likevel!

Legg igjen et svar rett under:

