Smakebit på en søndag : Kjærlighet av Hanne Ørstavik

IMG_0140.PNG
Da er søndagen kommet for å bli og det er jammen meg også «Smakebit på en søndag» som er en fast spalte hos Mari, hver søndag. Denne spalten gir oss bokelskere muligheten å dele en smakebit eller to med våre lesere på et par linjer uten å avsløre så mye av handlingen. Deretter legger du igjen lenken til innlegget du har laget HER hos Mari så andre kan titte innom og lese din smakebit.

IMG_0141.JPG

Det er über lenge siden jeg har gitt noen smakebiter,og jeg syntes det var på tide. Denne søndagen gir jeg smakebit fra en roman vi har på pensumlisten i «Moderne skandinavisk litteratur» på HIOA. Smakebiten kommer fra «Kjærlighet» av Hanne Ørstavik.

Jeg kunne gå på biblioteket,tenker hun. Hun pleier å spare biblioteket til lørdagene og i dag er det bare onsdag,men hun har ikke flere romaner igjen.Hun bestemmer seg for å ta et karbad først og vaske håret,virkelig skjemme seg bort (s.27)

Med det ønsker jeg alle som titter innom en flott høstsøndag!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

4 thoughts on “Smakebit på en søndag : Kjærlighet av Hanne Ørstavik”

Legg igjen et svar rett under:

