Forfatterbesøk av Levi Henriksen

image

Idag kl 18.00 på Gjerdrum Bibliotek vanker det i forfatterbesøk og bokprat når Levi Henriksen stikker innom. Hvis du er i nærområdet så er det bare å stikke innom Gjerdrum Kulturhus hvor biblioteket holder til☺

Det vil også bli boksalg og signering av disse. En perfekt julegave for en bokelsker!!

Jeg skal værtfall stikke innom og høre på bokpraten. Spre gjerne ordet videre hvis du kjenner til noen Levi Henriksen fans som ikke vil gå glipp av en mulighet å møte forfatteren:D

Sjekk ut arrangementet på

Facebookfor ytterligere informasjon!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

Legg igjen et svar rett under:

