Smakebit på en søndag : Eleanor & Park

IMG_0140

Det blir ikke så altfor mye lesing av bøker for tiden ettersom jeg har en del «baller i luften» ifht bacheloroppgaven og ikke minst valgfaget jeg har. Men de få øyeblikk jeg får til å senke skuldrene og lese litt; bruker jeg gjerne til å lese litt i «Eleanor & Park» av Rainbow Rowell. Jeg begynte å såvidt på den når jeg hadde kjøpt den på iBooks(engelsk versjon) i fjor, men jeg greide ikke dy meg og ville gjerne ha den i papirformat. Når har jeg ikke fått kommet så alt for langt,men skal gi dere en liten smakebit for det!

eleanorandpark

Før jeg glemmer det helt; Smakebit på en søndag er en fast spalte hos Mari(Flukten fra virkeligheten) hvor du som blogger skal gi dine lesere en liten smakebit på boken(eller bøkene du leser) uten å avsløre eller røpe for mye av handlingen. Deretter skal du legge igjen URL igjen på dette innlegget HER, så andre kan lese smakebiten!

«Hun kom for sent til lunsj, og deretter for sent til engelsken. Og om hun ennå ikke hadde skjønt at hun likte den teite, forba… asiastiske gutten,skjønte hun det i hvertfall nå. For selv etter alt som hadde skjedd de siste tre kvarterene – og alt som hadde skjedd det siste døgnet – klarte ikke Eleanor å tenke på noe annet enn at hun snart skulle få se igjen Park.» s.65

 

Hørt mye fint og bra om boken, og jeg gleder meg til å lese videre i historien om de to. Tror jeg kommer til å få en utrolig bra leseopplevelse!

Håper alle får en fin søndag videre!

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

13 thoughts on “Smakebit på en søndag : Eleanor & Park”

  1. Det høres ut som en søt og fin bok (bortsett fra det med mobbing, mishandling og overgrep), og jeg liker å lese om personer som ikke helt passer inn, så jeg skriver opp denne på leselisten min 🙂

Legg igjen et svar rett under:

