Smakebit på en søndag: The Girl on the Train

Idag er det «Smakebit på søndag» hos Flukten fra virkeligheten, og det hele går ut på at du som blogger velger ut et par linjer fra boken(eller bøkene) du leser, og deler de i et innlegg (uten å avsløre eller komme med noe som helst spoilere). Dette innlegget skal du legge igjen HER, slik at andre bloggere kan stikke innom å lese smakebiten din og du kan igjen besøke andres blogger for å lese deres smakebiter!

IMG_0140

God søndag alle sammen! Nå jeg skribler dette innlegget er det snart en ny uke på vei. I dag har jeg vært i bursdagsselskap til tremeningen min, og jammen meg fått tid på kvelden etter jeg kom hjem ifra selskapet, til å skrive litt mer på bacheloroppgave min.  Nå som jeg har mange ting å sysle med på én gang har jeg en tendens å være litt «rastløs leser» ettersom jeg prøver å få lest mest mulig på en gang. Det hele ender opp med at jeg leser et par bøker om gangen. hehe=) Men nok om det ,  til dagens «smakebit på en søndag» har jeg valgt å ta frem en smakebit fra e-boken jeg holder på å lese.  Jeg  holder på å lese «The Girl on the Train» av Paula Hawkins. Foreløpig liker jeg det jeg har lest i boken, og det er en bra «flyt» i boken.

0

«Twice a day, I’m offered a view into other lives, just for a moment. There’s something comforting about the sight of strangers safe at home.»  (s.8 i e-bokversjoen).

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

8 thoughts on “Smakebit på en søndag: The Girl on the Train”

      1. Jag har läst ut den nu och jag gillade den. Det var kanske ingen nagelbitarspänning, men den var mer än godkänd.

  1. Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvordan denne jeg-personen kunne få et glimt inn i ukjentes liv hver dag, tenkte det måtte være på toget, men jeg ser jo at the står safe at home 😉 Ønsker deg en fin uke, Nina, og lykke til med bachloroppgaven!

  2. Jeg leser som regel alltd flere bøker om gangen, men jeg må være forsiktig så det ikke blir for mange, for da blir det bare rot 🙂

  3. Sv; Ja, det var heldigvis det! Så lommeboka bestemte i grunn at jeg måtte gjøre det her :p Ja, prøver å få utnytte at jeg bor her da, må jo oppleve New York når jeg først er her :p

Legg igjen et svar rett under:

