Et nytt kapittel

IMG_2157

Sommerferien begynner saktig men sikkert å nærme seg slutten og et nytt kapittel i livet mitt skal begynne. Før sommerferien ble jeg ferdig med min treårig bachelorgrad i «Bibliotek og informasjonsvitenskap».  Som sikkert mange andre på kullet mitt hev jeg meg på «jobbsøkebølgen» og søkte til den store gullmedaljen. Det ble et par runder med jobbintervjuer og en haug med jobbsøknader, før jeg kunne puste lettet ut. Neste uke starter jeg opp på Eidsvoll Bibliotek og stillingen er en 100% fast stilling. Endog er det et vikariat,men jeg synes det er flott med litt mer erfaring før jeg forsetter i arbeidslivet som bibliotekar.  Sommerfuglene har begynt så smått å komme og jeg gleder meg veldig mye til å ta fatt på den nye jobben!

Heldigvis har jeg fått erfare litt av bibliotekaryrket mens jeg studerte, da jeg jobbet deltid på biblioteket i hjemkommunen min.  Det ble 2,5 år med nyttig erfaring som jeg tar med meg videre i den nye jobben. Jeg kommer til å savne de jeg jobbet med, men jeg kommer til å se dem igjen! Har en haug med bøker som jeg lånte med meg hjem før sommerferien startet(hehe).

IMG_2152

Foruten jobbintervju i sommerferien, har jeg vært en liten tur til Praha med søsteren min. Dere kan lese mer om turen her på hverdagsbloggen min! Kort fortalt var det en helt utrolig reise! Praha er et sted jeg kommer til å besøke igjen!

Boklesing har det vært litt laberet med, men er i en liten periode hvor leselysten er litt så som så. Selv om det går saktig har jeg fått lest et par gode bøker iløpet av sommerferien. Bokomtalene har det skrantet litt på også i år, men jeg håper at det iløpet av høsten tar seg gradvis opp nå som jeg ikke  har hendene fulle med eksamner, innleveringer og bacheloroppgaveskriving.

_pfg9lY154SwZaTJZeVPr2JYhCoBHdc8gkCnJazYHzQ

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

Legg igjen et svar rett under:

