September/Oktober- Leseliste

I forsøk på å holde meg til et «begrenset» antall bøker og ikke multi-task lese så mye som jeg har gjort de siste ukene, har jeg tenkt at jeg hver måned skal lage en liten «leseliste».  Hver måned skal jeg prøve å holde meg til de bøkene på listen, og se om jeg i slutten av måneden har greid å nå målet mitt.

For september/oktober måneden blir det disse bøkene jeg skal forsøke å lese:

 

collagebokerjegskallese

  1. «Kunsten å være en kvinne» av Caitlin Moran
  2. «Feed» av Mira Grant
  3. «Solospill» av Alice Oseman
  4. «Divergent» av Veronica Roth
  5. «Kims lek» av Sun Heidi Sæbø

For å si det sånn er det litt av hvert av sjangere her og jeg håper jeg greier å holde meg til disse. Men som den bokelskeren jeg er tror jeg kan være litt vanskelig. Når man i tillegg også jobber som en bibliotekar kan man ikke unngå å bli nysjerrig på alle bøkene som kommer inn og som er i hyllene allerede.  Men skal værtfall forsøke! hehe. 🙂  Kom gjerne med tips til flere bøker jeg kan undersøke!

Nå må jeg rydde i bokhaugen på rommet mitt, og finne bøkene jeg skal levere på biblioteket! Ha en fin søndag videre!

Har du lest noen av bøkene?

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

3 kommentarer om “September/Oktober- Leseliste”

    1. Hehe. Samme her også. Jeg har tidligere prøvd å ha lesemål/planer for hver måned tidligere,men de har ikke gått helt etter planen med. tenkte jeg skulle prøve denne måneden, men har på følelsen at det ikke helt går 😛

Legg igjen et svar rett under:

