Smakebit på en søndag: Dagboken

IMG_0140

Idag er det «Smakebit på søndag» hos bokbloggen Flukten fra virkeligheten, og det hele går ut på at du som blogger velger ut et par linjer fra boken(eller bøkene) du leser, og deler de i et innlegg (uten å avsløre eller komme med noe som helst spoilere). Dette innlegget skal du legge igjen HER, slik at andre bloggere kan stikke innom å lese smakebiten din og du kan igjen besøke andres blogger for å lese deres smakebiter!

22616346

Denne uken leser jeg boken «Dagboken» (org.tittel: The Notebook)av Nicholas Sparks. Boken er november måneds  bok i online-lesesirkelen jeg har ansvaret for, på biblioteket jeg jobber i.   Denne måned har flydd unna og jeg prøver å bli ferdig til jeg kan skrive om den neste uke. Så langt går det bra ettersom det er ikke den «tyngste» boken jeg har lest.

«Faren min pleide å si at den første kjærligheten forandrer livet for bestandig» sa han enkelt. «s.20

Håper alle sammen har en fin søndag videre!

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

16 thoughts on “Smakebit på en søndag: Dagboken”

    1. Bare hyggelig:) Er en lettlest bok,men er skrevet bra:) Mange ganger jeg har hatt lyst å stryke under setninger eller avsnitt. men ettersom det er en bok jeg har lånt på biblioteket lot jeg være:) heheXD

Legg igjen et svar rett under:

