Høsten som har flydd unna…

Det begynner å bli en liten stund siden sist jeg tørket støvet av bokbloggen min og vel så hverdagsbloggen. Selv om det er klisjé å si det, så flyr tiden fort. Jeg har hatt en travel høst med DKS opplegg(Den kulturelle skolesekk) på biblioteket jeg jobber på.Så da har det gått i eventyrstunder og skolebesøk med formidling av bøker. Innimellom slagene får jeg lest bøker, men jeg får dessverre ikke alltid tid til å skrible ned tankene mine rundt boken jeg nettopp leste. Heldigvis har jeg verktøy som bokdagbok(moleskin), Goodreads og bokelskere til å hjelpe meg å huske hva jeg slukt.

Men jeg skal forsøke å titte innom litt oftere og dele mine mening om bøkene jeg har slukt. Kan ikke garantere at det blir hyppig, men i ny og ne fremover.  Følg meg gjerne på bokinstagramkontoen min for å se hva jeg leser og annet bokrelaterte ting. Noen ganger er det mye lettere å legge ut ting på instagram når man er på farten, enn å sitte seg ned foran en pc og skrible ned tankene sine.  🙂

Håper alle har hatt en fin (lese)høst hittil og får en flott vinter i møte med mange gode bøker å lese. Kom gjerne med tips til bøker man kan kose seg med i vinter i kommentarfeltet:)

hands-hand-book-reading-large

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 28 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

Legg igjen et svar rett under:

