Månedsoppsummering: September

Jeg oppdaget nå at jeg har glemt å ta en oppsummering for August. Regner med at midt i alt skolestart og ny jobb i August gjorde at jeg ikke fikk oppsummering August måned. Men nå skal jeg se å få oppsummert September måned.

Det ble ikke så mange bøker lest i August eller September,men fikk lest totalt 4 bøker. Alle bøkene har jeg ikke fått skrevet bokomtaler om ennå,men frykt ikke. De kommer!

BØKER LEST I SEPTEMBER(Link med omtale):

  1. Ingen må vite av Aina Basso
  2. Rumpeldunk gjennom tidene av J.K Rowling
  3. Kvar i kroppen sit ingenting av Kaisa Aglen
  4. Roser,Kyss og døden av Maria Lang

BOKMÅL FOR OKTOBER 2012:

  1. Steve Jobs av Walter Isaacson
  2. Den store boken om Astronomi av Eirik Newth og Pål Brekke
  3. Julebrevpikene av Karin Bjørset Persen
  4. Miss Peregrine og øyas hemmelighet av Ransom RIggs
  5. Evig Søndag av Linnéa Myhre
  6. Fred i tusen biter av Anneli Klepp

Har såvidt begynt på «Udødelighetens elixir» men jeg regner med at jeg kommer til å forsette med den videre utover november måned.

HVORDAN SER DIN LESE MÅNED UT?

 

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

8 thoughts on “Månedsoppsummering: September”

  1. Blir alltid inspirert til å lese mer når jeg leser at du har lest mange bøker:) Jeg har også veldig lyst til å lese Linnéas bok snart. For tiden leser jeg Snømannen av Jo Nesbø, skal begynne på del 2 i boken, og jeg liker den veldig godt hittil:) Kvalitetsforfatter, det gleder meg. Jeg hører i tillegg på Harry Potter lydbøker lest av Stephen Fry, mest fordi det er så koselig å høre på mens jeg rydder+går tur:D

    1. Så fint å høre at du blir inspirert:) Jo nesbø er jo en av norges beste krimforfatter synes jeg:) Lest et par bøker fra han ,men har det med å lese Harry Hole bøkene i feil rekkefølge. Tror jeg starte med marekors og så rødstrupe. hehe:)

      Deilig å ha noe på øret og harry potter jo bra:D

  2. The Book of Tomorrow av Cecelia Ahern og Perfectly Unique av Annie Downs;) Men tror jeg klarer i allefall en bok i Oktober..det er hvertfall målet, klarer jeg begynne på bok nr 2 før Oktober er ferdig så er jeg veldig stolt av meg selv.

  3. Likte oppsummeringen din:) Må også se å bestifte noe bekjentskap med Maria Lang om ikke så alt for lenge:) Ønsker deg en fin lese måned både faglig og litteraturmessing!:)

  4. Fire bøker er bra, midt oppi skolearbeid og ny jobb 🙂
    Selv har jeg lest Elskede av Toni Morrison, flere ble det dessverre ikke – men den boken var til gjengjeld utrolig bra lesing!

    1. Er jo bra det når jeg ser tilbake:) er jo så vant at jeg før sommerferien kunne bare lese i vei ettersom jeg hadde ikke jobb eller skole,men det er vel en slags overgang:) Er elskede av toni morrison bra? hørt mye fint om den 🙂

Legg igjen et svar rett under:

