Awards

Når jeg tittet innom bloggen i går fikk jeg en hyggelig overraskelse. Mai Lene fra bokbloggen (Once upon a time)  hadde gitt meg og et par andre bloggere en award. Har selv sett at denne prisen har gått rundt i bokverden og jeg synes det er koselig å få award.

Som vanlig skal den som mottar awarden gi den videre og det er til 5 andre bloggere og gi beskjed til de(samt ta med bildet ovenfor i et innlegg). Er mange fler jeg ville gi til,men for greie meg med 5 stykker. Fullt mulig at de som mottar prisen nå har fått den fra før av ,så de det gjelder kan få  slippe å lage  innlegg eller utnevne 5 til(hvis de ikke absolutt vil gjøre det igjen).  De 5 bloggene som får en pris fra meg er : Julies Bokbabbel, Flukten fra virkeligheten, Kasiopeiias bøker, Melusine og Astrid Terese.

Er somsagt mange fler blogger jeg elsker å lese så ikke føl deg utelatt hvis du ikke har fått pris! Jeg setter pris på alle som titter innom av bloggere (og ikke bloggere):

Ha en flott søndag videre!

4 kommentarer om “Awards

Legg igjen et svar rett under:

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..