Lest i Juli/August

Jeg tar meg tid til å stikke hodet innom bokbloggen midt oppi pensumlesingen. Jeg har vært veldig slapp med å oppsummere hva jeg har lest de siste par månedene,men jeg tenkte jeg skulle prøve å skjerpe meg og få igang det nå.

Under oppsummerer jeg boksommeren og hva som ble også lest iløpet av August måned.

LESTIJLIAUG

F.V:  «Neste gang blir alt riktig» av Lene Ask / «84 Charing Cross Road» av Helene Hanff / «Sirile gentlemen søkes» av Karin B. Holmqvist / «Purriot og den forsvunne bronsehesten» av Bjørn Rørvik.

 

Det har altså ikke blitt så mye lesing iløpet av sommerferien (som jeg hadde håpet på),men jeg håper å få skviset inn litt «vanlig» skjønnlitteratur iløpet av høsten,selvom det blir utrolig mye å gjøre på skolen dette semesteret. Så litt stille blir det her i ukene fremover,men jeg skal prøve å få kommet sterkere tilbake etterhvert!

 

Hvordan har (lese) sommeren/august vært for dere?

 

 

 

 

 

 

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

4 thoughts on “Lest i Juli/August”

  1. Lesesommeren har vært produktiv når det gjelder lettbent litteratur, men ikke de store litterære verkene. Innsatsen på bloggfronten har dessverre vært særdeles laber … 😦 På tide å komme seg opp på hesten igjen! 🙂

    1. Blir ofte at det lettbente litteraturen trekker det lengste strået når det kommer til sommerferier. Høsten er kanskje litt mer for de tyngre verkene:) håper du kommer deg opp på (lese) hesten igjen!:)

  2. Purriot må jeg se å få lest også:) Sommeren er jo tid for mye annet også, ikke bare lesning:) Ønsker deg ihvertfall en fin ny lesemåned i September! Ha en fin dag Nina!:)

Legg igjen et svar rett under:

