Prosjekt : Ringenes Herre Triologien

8210050966

Nå har boken stått og stirret meg i senk i flere måneder. Kanskje det er er ringen som kaller på meg? Eller er det bare det at bokelsker hjertet mitt som elsker Ringenes Herre filmene og Hobbiten som  synes  det er på tide å begynne på dette fantastiske verket jeg har hørt så mye bra om.

Jeg har hørt rykter at det er treg start,men det er verdt det når du først kommer deg gjennom det partiet. Så i år er det året det skal skje! Jeg skal endelig få lest ferdig denne mursteinen på 1095 sider. Så tiden fremover kommer det til å stå en progressbar i sidemenyen som viser hvor langt jeg har kommet.

 

Elijah Wood som Frodo i Ringenes herre  Atter en konge

 

 

 

Forfatter: I Ninas Bokverden

Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Gjerdrum som elsker å fordype meg i bøkenes verden og levere beretninger fra de. Jeg jobber som barne- og ungdomsbibliotekar. Denne bokbloggen får du en god dose av bokomtaler,tips og boktemaer. Kontakt meg gjerne hvis du har noen boktips eller annet på : ninacg89@gmail.com

8 thoughts on “Prosjekt : Ringenes Herre Triologien”

  1. Jeg håper du kommer til å like den! Selv har jeg lest den flere ganger siden første gang da jeg var ca 14. Det er en av mine absolutte favorittbøker og inneholder så utrolig mye bra 🙂

    1. Har hatt ringenes herre ståendes i bokhylla i evigheter og tenkte å få begynt på den snart. fremdeles står den parkert,men iløpet av året skal den bli lest. Likte godt hobbiten når jeg leste den på ungdomsskolen. må nok lese den om igjen snart:)

      1. Ah, jeg skulle gjerne startet på de bøkene! Etter å ha lest Hobbiten og sett alle filmene klarer jeg nesten ikke å vente og har flere ganger vært på nippet til å låne dem når jeg har vært på biblioteket 🙂

      2. Skjønner det:) Ringenes herre triologien er et «stort» prosjekt å begynne på og etter ryktene skal det være liten kneik å komme over før man virkelig får flyten i lesingen:)

  2. Gøy prosjekt du har! Har lest over halve boken, men så ble det litt for lang pause og den ble avbrutt. Har veldig lyst å lese den etterhvert igjen jeg også. Spesielt nå som man har sett Hobbiten på kino, ønsker man jo litt mer. Kos deg med lesningen!

    1. Takk Isabella:) Kjøpte meg forleden «den fine» utgaven på mammutsalg(den med bilder). Hadde den vanlige utg ,men den gav jeg bort til nevøen min sin basar. Så får den et nytt hjem =) Håper å få startet på prosjektet snart. Har vært mye med skole å gjøre,så jeg føler at jeg burde ha litt mindre «skole» hengende over hodet før jeg starter på det prosjektet!:)

Legg igjen et svar rett under:

